Az oldal helyes megjelenítéséhez JavaScript szükséges, amit az Ön böngészője jelenleg nem támogat!

 
 
fej: uszolg

Ügyfélszolgálat

Az Erste Befektetési Zrt. különösen nagy figyelmet fordít arra, hogy Ügyfelei a lehető legkényelmesebben vehessék igénybe a szolgáltatásokat.


Telefonos Ügyfélszolgálat: 06 1 235 5151
Ügyfélszolgálatunk elérhető hétköznap 8:00- 17:30* óraig.

Az interneten elérhető, amerikai részvénymegbízásokkal kapcsolatosan ügyeletet üzletkötőink tartanak hétköznap 17:30 - 22:00 óráig.
Telefonos elérhetőség: 06 1 235 5111

Ismerje meg Ügyfélszolgálatunk munkatársait

Üzletkötőink elérhetősége

Cím: 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
Telefon: 06 1 235 5100
Fax: 06 1 235 5190
E-mail:


Az Erste Bank fiókhálózata
TeleBank
Ügynökségeink

*Társaságunk Központi Ügyfélszolgálata esetenként, a NetBroker kereskedési rendszerben elérhető külföldi piacok nyitva tartásának ideje alatt munkaszüneti –és szabadnapokon is  rendkívüli ügyeletet tarthat, erről ügyfeleinket előzetesen, a kereskedési rendszereken keresztül, Hirdetmény formájában tájékoztatjuk.

Észrevételeket, panaszokat telefonon az Ügyfélszolgálat nyitva tartási idejében, munkanapokon 8-17.30 között az Ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségén (06 1 235 5151) lehet tenni. Ezen túl hétfői napon 17.30-20.00 között , a 06 1 235 5111 telefonszámon is lehetőség van panasz benyújtására.

Fogyasztói panaszbejelentő űrlap letöltése (PDF)